Grobbelaar familie

Danie se Europa koor-toer

22:41 CornflowerBlues 0 Kommentaar

Danie se koor toer tans in Europa, en hy stuur elke paar dae 'n sms vir my ma, wat sy dan pligsgetrou aan almal aanstuur. Ek wil hierdie inskrywing aan sy smse wei - ek dink ons sal dit eendag met 'n groot glimlag lees :-) Hier volg die smse, spelling-en-al.

30 Junie
"Halo my gesin!K het mar vi my i vodafone sim gekoop!alles is so duur hier!So danki vi al di geld!Prague is PRAGTIG!n als!Ns bly in i 4ster hotel! Liefde Danie!"
1 Julie
"Halo! Gan na i volgende dorp toe..in tjeggia.. Lief vi almal da! Danie"
3 Julie
"Halo da! Ons gan deur saltzburg ry opad na spital-kompetisie... Lief jule almal!"
7 Julie
"Hi almal! Ons verlaat Spittal, Oostenryk. :-(
Dis ontsettend moi hie! Het di wondrlikste vriende/-inne gemaak sover op di toer! Gan nou duitsland toe. Liefde!"
8 Julie
"Hi! K het vanaand dokter toe gegan om i abses in my oogbank skoon te maak... Dit lyk asof dit gan reg wees... Dis leke in duitsland! Liefde, danie!"
9 Julie
"Hi almal! Jamr dat k so min lat weet! Dit is moeilik om smse gestuur te kry... Ns verlaat duitsland n gan nederland toe...540km!:-S dit het ns gister 11 ure geneem om 600km te ry... Ns gasteouers was wondrlik gewees! Mis hule kla! Mis jule nog meer!! Lief vi almal da! Danie"
11 Julie
"Hallo! Dit gaan nog lekker hier op toer...Raak net bietjie lank! Is nou in Nederland, waar ons laaste dae is, van hier af gaan ons vlieg... Die weer is baie bedruk...en koud...en reën...maar darem is alles lekker!!
Ons bly by gaste ouers tot maandag, dan gaan ons terug... Is op die oomblik bietjie stemloos en siek, maar gan anders goed! Stuur groete aan almal!! Lief vir almal daar!! Danie."

15 Julie

"Ns is veilig in RSA ... Sal lat weet as k in potch is... Liefde Danie."

"Halo! Ks veilig in potch! Gan nou slaap...n dan leer vi my her... Liefde :-* danie."

Verdere Leesstof:

0 mense het al kommentaar gelewer: