Grobbelaar familie,

Besige naweek vir almal behalwe ons

22:32 CornflowerBlues 0 Kommentaar

Nog 'n naweek suksesvol afgehandel :-) Dit was baie rustig, geen gekuier of weggaan nie. Ek kan natuurlik nie dieselfde sê van die res van my onmiddelike familie nie...

Danie se koor toer in Europa, Shani doen duikrolle in Namibië (wel, eintlik stap sy, die gerol was teen geen ekstra koste ingesluit), Johan se ouers kuier in Noorweë, my ouers kuier op 'n plaas naby Mesina, Carla is weg saam met 'n vriend... sjoe, almal het hulself goed bekwaam hierdie naweek!

Ek het Saterdag vir my 2 nuwe craft boeke gekoop, en is nou besig om 'n projek uit een uit te maak. Sien, ek was darem bietjie besig. (Sal die eindresultaat op Creative Paper Trail pos as dit klaar is.)

Verdere Leesstof:

0 mense het al kommentaar gelewer: